Google Analytics – lepsze jest wrogiem dobrego

Google Analytics Już od kilu miesięcy można testować nową wersję Google Analytics, która umożliwia m.in. podgląd statystyk w czasie rzeczywistym. Mimo niezaprzeczalnych plusów nowego interfejsu jakimi są większa użyteczność oraz łatwiejszy dostęp do danych. To jednak zniknęła funkcjonalność z której korzystałem każdego dnia, która ułatwiała niesamowicie pracę i powodowała dużą oszczędność czasu.

Zważywszy na to, że od paru dni nowy system jest uruchamiany domyślnie, to w niedługim okresie czasu stanie się on jedynym dostępnym interfejsem, czym jestem zaniepokojony…

Posiadając kilkadziesiąt stron podpiętych w kilka grup reklamowych wielkim ułatwieniem jest podsumowanie wyświetlane od razu po zalogowaniu się (korzystając oczywiście ze starego interfejsu). Parę minut po północy można w łatwy sposób sprawdzić czy grupy rozwijają się prawidłowo, czy zanotowano wielki wzrost albo spadek któremu trzeba się dokładnie przyjrzeć.

W nowym designie? Godzina w plecy, którą trzeba poświęcić by podsumować wszystkie domeny i grupy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *